Mentenanță echipamente

     Pentru o bună funcționare și o durată mai mare de utilizare echipamentele de birou ( imprimante, multifuncționale, copiatoare , faxuri, laminatoare , distrugătoare de documente ) au nevoie de întreținere periodică.

Tehnicienii noștri te pot ajuta.

Avantajele unui contract de mentenanță sunt:

  1. Intervenție rapidă în caz de funcționare anormală a echipamentelor
  2. Curățarea și verificarea periodică a echipamentelor
  3. Raport de stare echipamente și avertizare pentru piesele ce vor necesita înlocuire sau reparații
  4. Analiză costuri și recomandări
  5. Suport telefonic
  6. Manoperă gratuită la reparații

Asigurăm servicii de întreținere  echipamente și celor ce nu doresc să încheie un contract de mentenanță.

Sună și planifică o întâlnire pentru a primi mai multe informații personalizate.

Bucuresti si Ilfov

Tel./fax: 031.426.0175  Mobil: 0725.451.684.

Pitesti; Curtea de Arges; Mioveni; Campulung; Slatina

(precum si locatiile situate intre Pitesti si orasele mentionate).

Telefon: 0725.495.822

Lasa recenzia ta aici.                                            Vezi recenziile clientilor.

Prin continuarea utilizării site-ului sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor. mai mult

Cookie-urile de pe acest site sunt setate pentru a vă oferi cea mai bună experiență de navigare posibilă. Dacă continuați să utilizați acest site web fără a schimba setările cookie-urilor sau faceți clic pe „Accept” , va exprimati acordul pentru utilizarea acestora.

Inchide